The Last One


01september2014
Dalam dunia ni allah bagi kita kebahagiaan tapi nak dapatkan nya kita perlu menjalani pelbagai dugaan baru kita boleh rasakan kebahagiaan yang selama ni kita nak sangat kan :)
Masa silam aku cukup mengajar aku untuk mengenali diri lelaki
dan membuat aku lebih berhati hati untuk mengharapkan kebahagiaan dari lelaki..
Now korang nampak tak mamat kat atas tu yang bajet handsome *okey mmg handsome bf aku kan*
Kalau dye tak datang dalam life aku ,aku tak tahu macam mana nak cari diri aku yang dulu 
yang setia ,taat ,jujur ,ikhlas nd tak melayan lelaki
cukup berterima kasih dengan dye sebab dye mampu buat aku jadi diri aku yang dulu
korang baca pun dah cukup buat korang tahu betapa bermaknanya diri dye dalam hidup dan hati aku
apa yang aku harapkan dye dapat membahagiakan aku dan jika diizin allah aku nak dye yang terakhir
aku dah taknak sesiapa lagi lepas ni cukuplah dye sorang . inshaallah ada jodoh tak kemana kan amin .
Susah nak cari lelaki yg boleh tahan dengan kerenah aku yang kejap okey kejap tak okey
jadi dye je yang mampu bertahan harap dye tak putus asa dengan aku :')
iloveyou matt :*

My Melody